Folkemødet Bornholm - 15-18. juni 2017

  • Telte
  • Event-lokaler
  • Borde/Stole
  • Anderledes ønsker?

Team Bornholm er Folkemødets officielle partner indenfor telte, inventar, eventtelte -lokaler og forplejning. Vi har været med siden Folkemødets start, og vi hjælper hvert år over 90% af de deltagende virksomheder og organisationer med alt fra telte, eventlokaler, til forplejning af kunder og medarbejdere. Vi glæder os til også at hjælpe dig.

Mail folkemoede@teambornholm.dk - eller ring til os på 56 95 85 66 og fortæl os dine ønsker.

I menuen til højre finder du information omkring de ting, som vi allerede nu kan tilbyde. Listen bliver løbende udvidet - og har du specielle ønsker, så hjælper vi dig også gerne med disse. Kun din fantasi sætter grænser for, hvad vi kan levere.  

De bedste hilsner fra dit Folkemødeteam

Hanne-Lise & Jacob
56 95 85 66

Eventlokaler

Dit Event - Dit Møde
Hvis du ønsker at lave din egen event eller afholde et møde, hjælper vi dig med at finde et egnet lokale. Vores råd til placering af lokalet tager udgangspunkt i disse spørgsmål:
* Hvad er dit formål med eventet - eller med andre ord: Hvilket udbytte forventer du af eventet?
* Hvem er din målgruppe?
* Hvornår skal eventet afholdes?
* Hvor mange deltagere skal der være plads til?
* Hvilke praktiske behov har du i relation til lydanlæg, forplejning med videre? 

Eventtider
Du kan afholde events i perioden fra torsdag klokken 13.45 til søndag klokken 14.00. Eventet skal afholdes i bestemte intervaller.

Se Ledige tider i eventtelte (Senest opdateret 17/03-2017)

BEMÆRK der må i 2017 gerne holdes events, mens der er partiledertaler på Cirkuspladsens hovedscene.
(Dog ikke under åbning og afslutning.)

Eventsteder
Du booker som udgangspunkt events i 1 times intervaller, men du er naturligvis velkommen til at booke 2 tider i forlængelse af hinanden, således at dit event eksempelvis kan vare 2 timer. Priserne for eventafholdelse inklusive lydanlæg og stormskærm (eller projekter) er:

PRISER og oversigt på eventlokaler/-telte

Eventtelt indholdsoversigt.

Eventtelt katalog

Hvis dit event/arrangement afholdes i Folkemødedagene, skal du være opmærksom på: 
1) Arrangementet skal være gratis
2) Arrangementet skal være åbent for alle
3) Arrangementet skal sætte et samfundsspørgsmål til debat fx i form af et seminar eller en paneldebat

Er disse forudsætninger opfyldt, kan dit arrangement optages i det officielle folkemødeprogram. Det er dog også muligt at booke et eventlokale til afholdelse af et internt møde umiddelbart før eller efter Folkemødet 2017. Mange virksomheder og organisationer har allerede benyttet sig af denne mulighed, når fx den samlede bestyrelse, et udvalg, en styregruppe eller lignende er samlet på Bornholm under Folkemødet. 

Kontakt os for en snak om eventlokaler på 5695 8566, og spørg efter Jacob eller Hanne-Lise.

Folkemødet 2017 - Det lille Røgeri

”Det lille Røgeri”
Et spændende eventsted, hvor vi dels anvender det charmerende gamle røgeri og udvider arealet med et telt, der dækker terrassen. Siderne på teltet bliver klare (transparente), så du kan se konturerne af røgeriet i selve teltet.

”En spændende ramme for unikke møder og events”.

”Det lille Røgeri” ligger på Sverigesvej (midt i centrum af Folkemødet). 

Der er plads til ca. 40 personer i røgeri og telt.

Kontakt Jacob Lund på tel. 5695 8566, hvis du ønsker at høre mere om ”Det lille Røgeri”.

Kontakt os for en snak om eventlokaler på 5695 8566, og spørg efter Jacob eller Hanne-Lise.

Leje af telt og inventar

Under Folkemødet bliver der igen opstillet en teltby for virksomheder og organisationer i og omkring Allinge Havn. Cirkuspladsen er forbeholdt de politiske partier og disponeres i øvrigt af Folkemødesekretariatet.

Teltpriser 
Alle priser er ex. moms og inkluderer opsætning og nedtagning, forsikring, byggetilladelse og godkendelse hos brandmyndighederne.
I har teltet til disposition fra onsdag d. 14. juni kl. 12.00

Telte uden gulv

Teltstørrelse

 Pris ex. moms

3 x 3 meter telt uden gulv - ca. 10 pers.

 7.400,-

3 x 6 meter telt uden gulv -  ca. 20 pers.

 9.100,-

3 x 9 meter telt uden gulv - ca. 30 pers.

11.700,-

5 x 5 meter spidstelt uden gulv -  ca. 25 pers.

12.000,-

6 x 6 meter telt uden gulv - ca. 30 pers.

13.300,-

6 x 9 meter telt uden gulv - ca. 50 pers.

15.600,-

6 x 12 meter telt uden gulv - ca. 65 pers.

18.000,-

6 x 15 meter telt uden gulv - ca. 80 pers.

21.500,-

6 x 18 meter telt uden gulv - ca. 100 pers.

25.000,-

9 x 9 meter telt uden gulv - ca. 70 pers.

21.900,-

9 x 12 meter telt uden gulv - ca. 100 pers.

25.900,-

9 x 18 meter telt uden gulv - ca. 150 pers.

32.600,-

3 x 12 meter telt uden gulv - ca. 30 pers.

13.700,-

12 x 15 meter telt uden gulv - ca. 170 pers.

 37.000,-

 

Telte med gulv

Teltstørrelse

 Pris ex. moms

3 x 3 meter telt med gulv - ca. 10 pers.

  8.300,-

3 x 6 meter telt med gulv -  ca. 20 pers.

 10.200,-

3 x 9 meter telt med gulv - ca. 30 pers.

13.300,-

5 x 5 meter spidstelt med gulv -  ca. 25 pers.

13.500,-

6 x 6 meter telt med gulv - ca. 30 pers.

15.500,-

6 x 9 meter telt med gulv - ca. 50 pers.

18.800,-

6 x 12 meter telt med gulv - ca. 65 pers.

22.300,-

6 x 15 meter telt med gulv - ca. 80 pers.

26.900,-

6 x 18 meter telt med gulv - ca. 100 pers.

31.500,-

9 x 9 meter telt med gulv - ca. 70 pers.

26.800,-

9 x 12 meter telt med gulv - ca. 100 pers.

32.400,-

9 x 18 meter telt med gulv - ca. 150 pers.

42.300,-

3 x 12 meter telt med gulv - ca. 30 pers.

 15.900,-

12 x 15 meter telt med gulv - ca. 170 pers.

 47.800,-

Gråt plastgulv eller trægulv er samme pris. Som udgangspunkt er det plastgulv.

Kontakt os venligst, hvis I har andre ønsker til teltstørrelse end ovenstående.

Bannere eller lign. på teltet
Teltene er opbygget i fag af 3 meter. Eventuelle bannere eller anden reklame må ikke klistres fast, men fastgøres med enten reb, strips eller elastikker. Vi anbefaler, at et banner følger teltets side-top, som sidder i 2 meters højde, og at I forholder jer til, at der kan fastmonteres ved hver tredje meter.

Banneret kan med fordel udstyres med øskner eller forstærkede huller til brug ved fastmonteringen, og på grund af muligheden for stærk vind, da teltbyen jo opbygges helt tæt på Østersøen, anbefaler vi desuden, at der sættes flere fæstningspunkter end sædvanligt.

Inventar
Inventar leveres til teltet senest kl. 11.00 torsdag den 15. juni.
Se inventaroversigten her: Inventaroversigt
Bestillingssedlen findes her: Bestillingsseddel for inventar og forplejning

Arealbookingen inklusive strøm- og lydpakke foregår gennem Folkemødesekretariatet, som kan kontaktes enten på mail folkemoedet@brk.dk eller på telefon 5692 1308. Team Bornholm hjælper jer med alt hvad I kan tænke jer at have på arealet.

Genbrugsmøbler

Genbrug og bæredygtige møbler
Hvis du vil have stole og inventar, der er lidt anderledes og har nogle år på ”bagen”? Så har samlet et lille udvalg fra vores hoteller. Inventaret leveres og afhentes igen fra jeres telt. Der er et begrænset antal, så vi forventer forholdsvis hurtigt at få udsolgt.

Bemærk også, at vi kan tilbyde jer nogle store transportkasser, der leveres til jeres telt ved afslutningen af folkemødet, så I kan fylde dem med genstande, inventar, nips, som I ønsker at bruge til næste års folkemøde. Vi sørger for opbevaring af disse indtil næste års Folkemøde, og leverer transportkassen til igen til Folkemødet 2018.

Kontakt os gerne på folkemoede@teambornholm.dk eller på tel. 5695 8566, såfremt I ønsker at bestille eller har spørgsmål.

Sofabord 
Størrelse 80*140 cm 
1 grå
2 bøg
1 bøg 100 cm*157 cm

Kr. 250

Skalstol Kr. 75
35 stole

Kr.  75

Stol med kunstlæder stålben
25 stole
Højde 45 cm

Kr. 75

Skamler 
32 diameter
10 skamler

Kr. 45

Stol med armlæn, Sorø Stolefabrik             

20 stole

Højde 45 cm

Kr.  80   

Stol                                                                              

100 stole

 

Kr. 150

Sofastole
105 cm høje. Bredde 60 cm
6 stole

Kr. 350

Viftestol

Kr. 180

Opbevaringskasser Kr. 1.400
Opbevaring af genstande til Folkemødet 2018 inklusive transport
Størrelse 125 cm (længde) * 92 cm (højde) og 120 cm dybde

Alle priser er eksklusive moms

Om Folkemødet

Bornholm som møde-ø

Oluf Høst Museet i Gudhjem

Svaneke

Når beslutningen om at tage til Folkemødet er taget, er det nærliggende at overveje, om turen kan bruges til andet og mere. Allerede i 2011 hjalp vi en række virksomheder og organisationer med afholdelse af møder, som blev placeret enten lige før eller lige efter Folkemødet, og som typisk havde en hel anden dagsorden end den der var i spil til Folkemødet. I 2012 og især i 2013 og 2014 så vi den tendens igen og forstærket, og vi hjælper jer meget gerne med at få sat jeres møde, konference eller andet i den rigtige ramme for 2015 - vores påstand er, at Bornholm som møde-ø leverer landets bedste af slagsen.

Reklamemanden Jørn Duus har formuleret det ganske præcist: "På Bornholm er man omringet af vand og man kan ikke komme ud. Og når man ikke kan komme ud, bevæger man sig indad."

Vi har gennem 20 år arrangeret møder og oplevelser på Bornholm.

Vi tror på, at I de rigtige omgivelser kommer de bedste ideer frem. Derfor er vi på en
evig jagt efter nye muligheder og oplevelser. Vi bruger blandt andet øens byer som udgangspunkt - forestil jer fx Gudhjem som konference-by. Dén transformation  af byens rum har vi foretaget flere gange med stor succes. Men vi tager naturligvis også afsæt i øens fremragende fødevarer og ikke mindst i Bornholms vision om at placere sig på landkortet som en "Bright Green Island", hvor Bornholm på få år er blevet verdenskendt som "test-laboratorie" for især grønne løsninger.

Måske er der ikke plads i kalenderen til at udvide jeres Folkemødeaktiviteter med en konference, et bestyrelsesmøde eller en award-tur. Bornholm er naturligvis en mulighed for jer på alle tidspunkter af året - også gerne, når der ikke er så mange gæster på Bornholm.

Vi tror på, at de bedste ideer som regel kommer til verden, når man bliver taget ud af hverdagens  rutiner. Nye input giver grobund til nye ideer. Bornholm er på én gang tæt på og langt væk. På samme tid begrænsende og inspirerende.

Læs gerne meget mere om mulighederne på disse sider, hvor I også finder en referenceliste af tilfredse møde- og konferencekunder. Eller kontakt os direkte for en snak - vi sidder klar ved telefonerne: 5695 8566. Hvis I foretrækker en mail er adressen info@teambornholm.dk.

Overnatning

Team Bornholm råder over 3.000 sengepladser i forbindelse med Folkemødet, men alle disse sengepladser er allerede udsolgt til Folkemødet 2017.

Det samlede Bornholm har over 35.000 sengepladser, så I skal nok finde et sted at hvile hovedet under Folkemødet. I skal dog forvente, at det ikke er muligt at finde overnatningsmuligheder på Nordbornholm i nærheden af Allinge-Sandvig. Men hvis I er fleksible, er der stadig gode muligheder for at finde eksempelvis sommerhuse på sydkysten af Bornholm. Bornholm er en lille ø, så selv om du kommer til at bo på sydkysten, så er der ikke langt til de spændende folkemødeoplevelser i Allinge-Sandvig.