Lejebetingelser for lejrskoleophold på Bornholm

1.0 Vi har en aftale

Vi glæder os til at byde jeres lejrskole velkommen på Bornholm. Vi vil gøre vores yderste for at give jer en god oplevelse. Der kan imidlertid altid ske uforudsete hændelser eller ændringer i rejseplanerne. For at vi er enige om, hvad der gælder i disse tilfælde, har vi lavet nedenstående lejebetingelser.

Arrangør af jeres rejse er A/S Team Bornholm, som er medlem af Rejsegarantifonden. Jeres rejse er derfor i trygge hænder hos os.

2.0 Hvad skal vi betale?

Priserne i prislisten er angivet i DKK. Vi forbeholder os ret til ændringer, der skyldes pris- og kursændringer uden for vores indflydelse efter denne dato.

De anførte priser på hjemmesider og trykt materiale er med forbehold for trykfejl og valutakursændringer.

3.0 Hvornår og hvordan skal vi betale?

Vi beder jer indbetale lejebeløbet senest 3 måneder før jeres ankomst. Hvis I bestiller med kort varsel, således at der er mindre end 3 måneder til jeres ankomst, beder vi jer indbetale lejebeløbet 8 dage efter fremsendelse af faktura.

4.0 Sygdomsafbestillingsforsikring

Når I booker lejrskoleophold gennem os, er sygdomsafbestillingsforsikringen obligatorisk. Forsikringen sikrer, at I ikke er bundet af et bestilt lejrskoleophold, hvis I alligevel ikke kan rejse på grund af følgende:

  • Alvorlig sygdom eller dødsfald hos rejsedeltagerene – eller jeres nærtstående

Erstatning udbetales, hvis du med rimelighed ikke kan gennemføre din rejse, fordi du, dit rejseselskab eller en af dine nærmeste er ramt af akut sygdom eller dødsfald.

Ved nærtstående forstås den forsikredes ægtefælle, børn, børnebørn, forældre, bedsteforældre, svigerforældre, person som den forsikrede lever i et ægteskabslignende forhold med eller en i dit rejseselskab i din booking. Ved akut sygdom forstås sygdom, som I ikke vidste, kunne eller burde vide ville opstå ved bestilling af opholdet. Sygdom skal dokumenteres med en gyldig lægeerklæring.

Vi håber ikke, at noget af ovenstående sker, men skulle uheldet være ude, er det en rar forsikring at have for jer.

5.0 Hvad hvis vi fortryder?

I kan uden omkostninger annullere jeres reservation op til 8 dage efter, at vi har fremsendt faktura for jeres ophold til jer. Når 8 dages perioden er udløbet, vil jeres reservation være bindende for jer.

6.0 Skadegaranti

Hvis en elev eller lærer laver skader på inventar eller ferieboligerne under jeres ophold, beder vi jer om straks at meddele dette til receptionen på lejrskolestedet.

Jeres skole hæfter for betaling af skaderne, såfremt den skadevoldende elev/lærer ikke selv kan eller vil betale erstatning for skaden. Bemærk i denne forbindelse, at vi ikke ejer de ferieboliger, som I lejer af os. Ferieboligerne ejes således af privatpersoner, der udlejer ferieboligerne via os, når privatpersonerne ikke selv bruger husene i deres ferier – og det er således privatpersonerne, som har krav på erstatning i tilfælde af skader.

I har mulighed for at tilkøbe en skadegaranti, som sikrer jer, at hverken I eller skolen skal betale for skader, der opstår under jeres ophold. Skadegarantien koster 95,- pr. feriebolig. Skadegarantien dækker alle typer skader på huse/hytter og inventar. Decideret hærværk er dog ikke omfattet af skadegarantien. Det er en forudsætning, at garantien købes for alle huse, der er lejet.

Husk at bestille skadegarantien senest dagen før jeres ankomstdag.

7.0 Vi er sure, skuffede og irriterede

Hvis I efter ankomsten til feriestedet konstaterer fejl eller mangler ved feriehuset/feriestedet, beder vi jer venligst kontakte feriestedet senest 24 timer efter, at I har konstateret fejlen/manglen, således at den hurtigst muligt kan blive udbedret.

Vi lægger stor vægt på, at såvel kvaliteten som servicen på vores feriesteder altid er meget høj. Hvis I oplever andet, hører vi meget gerne fra jer - også selvom fejlen blev rettet på feriestedet.

Klager
Hvis I ikke får løst problemerne, så kontakt Team Bornholm på telefon eller mail. I mister retten til at klage, hvis I ikke giver feriestedet besked direkte. Hvis I forlader feriestedet uden at denne har haft rimelig tid til at løse problemerne, mister I retten til erstatning.

Eventuelle krav om erstatning skal være Team Bornholm i hænde senest 30 dage efter rejsens afslutning.

8.0 Forbehold

Vi vil gøre vores yderste for at give jer en god oplevelse på Bornholm. Der kan imidlertid ske hændelser, som vi ikke har indflydelse på, og i disse tilfælde er vi fritaget for ansvar, ligesom der ikke kan gøres erstatningskrav gældende mod os.

Disse tilfælde omfatter blandt andet:

  • Strejker og lockouts.
  • Nedbrud eller andre former for ændringer i fartplaner hos rederier, flyselskaber og/eller busselskaber.
  • Krig, sygdomme eller usædvanligt vejr.

9.0 Generel forordning om databeskyttelse (GDPR)

Team Bornholm behandler de personlige data, som I giver os. Personlige oplysninger, der vil blive behandlet, inkluderer, men er ikke begrænset til:

  • Navn
  • Fødselsdato
  • Køn
  • Adresse
  • E-mail-adresse og telefonnummer

Læs mere om, hvordan vi indsamler, bruger, behandler og beskytter dine personlige data her.

Udforsk Opalsøen på Hammerknuden

Fandt du ikke, hvad du søgte?

Så ring til os:
Mandag - Søndag: Kl. 09.00 - 17.00
Vi besvarer telefonen i åbningstiden, men har du akut brug for hjælp, kan du altid komme videre til vores vagttelefon.

+45 56 95 85 66
[email protected]


Du får den bedste pris
Hos os bestiller du direkte på feriestedet. Dét sikrer dig den bedste pris – og vores priser inkluderer altid rengøring og strømforbrug. Vi har således ingen ”skjulte” tillæg.

Færgebilletter
Du kan nemt bestille dine færgebilletter sammen med resten af din ferie her på vores hjemmeside. Vi hjælper dig også gerne med at bestille.

Valgfri ankomstdag
På næsten alle vores feriesteder har du mulighed for at ankomme og afrejse på alle ugedage, og du behøver ikke at bestille hele uger.